Montag, 17. November 2008

Montag morgen...

...normalerweise nicht meine liebste Zeit der Woche. Doch seit ich heute morgen meine e-mails gecheckt habe bin ich nur noch guter Laune: ich bin neues Design Team Mitglied auf Whimsical scraps and bugs!
Ich fühle mich geehrt, mit so wunderbar kreativen und talentierten Menschen in einem Team arbeiten zu dürfen and freue mich auf eine spaß- und bastelreiche Zeit.

Bitte schaut Euch die Arbeiten des bisherigen Design Teams an (link rechts).


Monday morning - normally not my prefered time of the week. But since I checked my mails this morning I could do the happy dance: I am choosen as a design team member on whimsical scraps and bugs!
I feel honored to be able to work together in the same team with such creative and talented ladies and look forward to a time full of fun and crafting.

Please have a look at their previous work on the site (link on the right).