Montag, 8. November 2010

Belles´n´Whistles´ cozy winternights challenge


Schönen Montag! Eine neue Woche beginnt... Die Ferien sind rum - und zum Glück sind wir auch mit dem Kinderzimmer - oh, sorry "Girls-Zimmer" - fertig. Es wird also wieder mehr von mir zu sehen geben! Und wir fangen gleich mit der neuen Challenge bei Belles´n´Whistles an. Das Thema stammt diesmal von mir: "cozy winternights". Und ich hätte gerne etwas kuschliges, weiches auf der Karte... Fun Flock, Filz, Samtpuder, Flower Soft - was immer ihr wollt!

Happy monday! A new week begins... The school vacation is over - and we´re also done with re-doing the girls´ room. So, there will be more new stuff shown here again! Let´s start with the new challenge over at Belles´n´Whistles. It was my turn to pick the theme and I went with "cozy winternights". I´d like to see something cozy on your card - fun flock, velvet, felt, Flower Soft - whatever you want to!

Ich habe etwas Samtpuder am Rand des Mantels sowie Puffy Velvet auf den Schneeflocken und unter dem Motiv verwendet...
Das Motiv ist "snowbabe in snow gear".

I used some velvet powder on the coat and some Puffy Velvet on the snowflakes and as the snow on the immage... The image is "snowbabe in snow gear".

Ich habe den Sketch der Friday Sketchers für meine Karte verwendet:

I used the sketch form Friday Sketchers:



Außerdem paßt die Karte zu diesen Challenges:

My card also fits into these challenges:

ISB-Challenge: Perlen und Steinchen/pearls and rhinestones

Cutie Sunday: hellblau und weiß/light blue and white